tisdag 8 maj 2012

TISDAG 8 MAJ

Jag älskar den här vägen på våren♥ Det är så himla fint när träden slår ut. Jag ääälskar våren☺

Idag (eeeeh, imorse) vaknade jag 3.20 och kunde oooomöjligt somna om. Typiskt. För att piggna till lite begav jag mig ut på en mils löparrunda men det va väl både på gott och ont. Jag och mitt knä kommer inte riktigt överens. Haltade väl igenom halva rundan och va tvungen att kolla bak axeln en gång när jag skrek till för det gjorde för ont. Men men, nu är det som bortblåst☺ När jag kom tillbaka möttes jag av en liten gnyende hund som kollade på mig och sen på sitt koppel och sen på mig igen. Det fanns ingen tvekan över vad han ville.

Idag är det basar på fritids. De har gjort olika saker de ska sälja för att få ihop till en liten utflykt, hela släkten fick komma om de ville, så jag antar att det kan bli trångt... Men det ska bli skoj och se vad de hittat på☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥