tisdag 29 maj 2012

THAI-PALACE O OLYCKSFÅGLAR




Idag blev jag bjuden på buffélunch på Thai-palace, eller vad det heter. Först tackade jag nej, jag hade precis varit hos doktorn och va inte på bästa humöret. Men sen tänkte jag om, behövde ändå ut i byn för att hämta grejer på Apoteket. Jag har inte käkat där innan men det va supergott! Luktade underbart så fort vi gick innanför dörrarna. Mmmm, dit går jag fler gånger :-)

Pratade precis med en kompis vars familj är väldigt olycksdrabbad! De har varit sjuka i stort sett hela året, det ena värre än det andra och igår spräckte flickan skallen... Jag höll på att spy när hon berättade om det men samtidigt ville jag veta allt. Jag är ju så rädd för blod och sjukhus och skit så jag måste ju veta detaljerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥