måndag 28 maj 2012

RIKTIGT TREVLIG KVÄLL




Ikväll var vi på Theas klassfest, vi grillade, lekte och "avtackade" fröknarna och välkomnade den nya klassföreståndaren.

Det va jättetrevligt!! Vi samlades ute på en äng eller en hästhage kanske det va ;-) Alla hade med sig grejer de ville grilla och de stora grillarna va tända. Sen fick de underbara fröknarna presenter som tack för det här året. Nu börjar ju våra barn 1:an till hösten och får då en ny fröken. Hon verkar helt underbar hon med och Thea gillar henne skarpt! Jag har träffat henne innan för vi gick en föräldrarutbildning tillsammans förra året. Sen blev vi indelade i 5 olika lag och gjorde olika stationer. Barnen var jättenöjda och glada :-)

Nu har mina små älsklingar åkt till sin pappa och jag saknar de redan jättemycket!! Jag har varit inne i deras rum och plockat och fixat. Nästa vecka när de kommer har vi mycket roligheter inplanerat, det ska bli sååå kul!! Vi får ta vara på tiden med för efter nästa vecka börjar barnens "sommartider" på vardera stället.

Jag känner mig så lycklig över den här veckan som gått, den har varit underbar. Men så fort jag tänker på imorn så får jag en klump i magen istället. Då ska jag till doktorn... Tur det är på förmiddagen för sen ska jag ladda inför min löprunda på kvällen. Två mil hade jag tänkt ge mig på ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥