måndag 7 maj 2012

MÅNDAG 7 MAJ

Hej svej. Imorse sprang jag och Klabbe 5km, mötte mamma och gick 5km, sen sprang vi hem våra 5km igen. Nu är vi nöjda och glada☺
Sen låg de nya skorna i lådan, wihoo!! Sååå snabb leverans och de passar perfekt. Jag blev lite orolig när jag läste att de skulle vara stora i storleken, men de passar kanon☺

Nu ska jag gå upp till förskolan för Max har föräldrarfika i eftermiddag så det passar bra att hälsa på samtidigt som jag hämtar hem honom. Thea får vi plocka upp hos en kompis påvägen hem. De brukar inte få leka de måndagar jag hämtar barnen för då vill ju jag pussa och krama dom! Men Thea ringde när skolan slutade för det va en kille som skulle gå hem då så hon ville följa med honom hem. Å jag hämtar ju hem henne samma tid som jag ändå skulle hämtat på fritids, så win win ♥

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥