söndag 1 april 2012

TRÄNING O FESTDAGS

Denna veckan har jag sprungit 2,8 mil. Av dom milen så är 2 mil intervaller. Klapp klapp på axeln ;-) Mätte låren och de har minskat 3cm på 1 månad nu. Det har blivit några styrkeövningar med. Nu i veckan blir det mer intervaller + löpning och förhoppningsvis ett pass på gymmet. Några promenader ska vi väl hinna med i påsk oxå :-) Belöningen kommer om ett par veckor och då blir det fest!! Har velat fram och tillbaka om jag ska med eller inte, men jo, jag är bra sugen. Hindret är ju dagen efter - jag blir ju så förbannat bakis!! Bara jag tittar på en ölburk så mår jag ju skit dagen efter... Fattar inte varför. Någon som har något bra tips att lindra det redan under fest-dagen??

2 kommentarer:

  1. Genom att inte dricka alls förstås :) Har inte gjort det på tio år snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ne det är ju det bästa haha. Själv dricker jag ju nästan aldrig, just därför att jag blir så bakis....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥