måndag 9 april 2012

NU ÄR PÅSKEN ÖVER

De här två busarna är väldigt förtjusta i varandra!
Idag hoppade jag upp på bandet igen, joggade 8km i lugn takt, skönt! Jag hade tänkt ta en joggingrunda ute imorn men kollade på vädret... Få se ;-)

Idag fick vi påskägg av Joppes föräldrar, myyycket godis! Men det öppnas inte förrens till helgen. Fast jag kan inte påstå att vi ätit speciellt mycket godis i påsk men vi skulle ju inte äta i veckorna. Barnen fick sina ägg med och va nöjda.
Till mig själv köpte jag en bok, men jag hoppade över att lägga den i ett ägg ;-) Ska snart lägga mig och läsa, behöver lite sömn innan jobbet. Det har varit en hel del vila i helgen pga sjuka, men nu känner jag mig bättre. Men inte hundra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥