torsdag 26 april 2012

LAGOM? MÖRDARE OCH MÖRKER

Imorse var målet att jogga 60 minuter, jag nådde ju nästan dit ☺

Fy fan va jag mådde illa när jag la mig igår! Jag har en tendens att aldrig kunna äta lagom när det gäller chips och godis. Å jag har fruktansvärt dålig karaktär om Joppe är iväg någon kväll och barnen redan sover. En sådan kväll va det igår... Jag tog fram en skål med chips och X antal schweizernötbitar. Satt samtidigt i telefon med A. Jag sa ändå att jag skulle gå och lägga mig, men måste bara äta upp allt i skålen först... Spara? Haha!
Å så jävla dumt det blev, först pratade vi om döden och sen skulle vi byta samtalsämne för jag skulle ju släppa ut hunden och det vågade jag inte annars. Men ne, hur vi än gjorde kom vi in på döden, fönstertittaren och mördare. Hunden fick le och se glad ut och hålla sig tills Joppe kom hem. Men det gick nog ingen nöd på honom, han är inte den första som står och vill ut när det är mörkt andra sidan dörren...

2 kommentarer:

  1. Milen under timmen, jätte bra jobbat Lotte!
    Tycker mig med känna igen sådan dagar då det bara frossas, så man mår riktigt fysiskt och psykiskt sjuk! :-)
    Ikväll efter jobbet blir det träning, tycker jag har ätit ALLT för mycket skräp idag (dock inget godis), så det måste brännas bort! ;-)

    Cheers

    SvaraRadera
  2. konstig blandning träna som en idiot osen frossa i godis för att sen ännu en gång träna som en idiot //kajsa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥