torsdag 22 mars 2012

TORSDAG 22 MARS

Hej hej. Allt bra med er så här denna torsdag?
Inatt va tidningarna lite sena + veckoblad och Mera Älmhult på det så när jag hade över 1 timme kvar så va det ju ljust ute... Jag har aldrig kört de vägarna i dagsljus så det va knappt jag hittade.... Å vägarnas kurvor kunde jag inte heller när det ljusnat. Men vilka stora gårdar jag kör på, fina hus och mycket vatten runt mig :-) Det va en ny upplevelse. Jag har sovit 1,5 timme nu efter jobb och vaknade upp med huvudvärk såklart för kroppen behöver ju mer sömn än så!! Den kommer ikväll - efter Biggest Loser!!

Igår va min lillebror och hans familj och hälsade på. Jag håller på att lära Skrutten att han ska skicka slängpuss när vi säger hejdå, han är på god väg sötnosen :-)

Nu ska jag stoppa in hunden i bilen och iväg på möte. Direkt när det är slut beger vi oss mot Ryd. Lite stopp på vägen bara. Målet är farmor och så ska jag inom pappas sambo. Hon har varit i Ullared och köpt lite strumpor till barnen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥