fredag 9 mars 2012

TJEJKVÄLLEN I VÄXJÖ

Ja som sagt, nu kommer lite uppdateringar och bilder från tjejkvällen igår. Så trevligt!!
Jag, Hannah och hennes dotter Liv. Liv ser allt lite skeptisk ut...
Det bjöds på snittar och dricka. Det fanns både rött och vitt vin, alkoholfri cider och vatten. Både jag och mitt sällskap valde alkoholfritt, sällskapet är ju gravid och jag skulle jobba.
Lite då och då drogs det vinster. Det är vinsterna som ni ser på bordet. Väldigt generösa priser!! En tjej vann en Galaxy och blev överlycklig, såklart ☺ Det va Telenor som sponsrade med den + fritt användande i ett halvår.
Olika montrar stod uppe och en av dom va Wiolivs egna barnvagn JOOLZ. Den ser väldigt lätt och behändig ut.
Me and I fanns med på plats. Jag är sugen på att ha ett Me and I-party här hemma och alla är välkomna ☺
Jonas från Chevrolet, Hannah och Liv. Hannah berättade lite om sin vardag och sina jobb. Å vad hon kör för bil, haha.
En varm go tjej med fötterna på jorden. Å vad står hon på då? Jooo, ett par skitsnygga skor från Acne!! Tyvärr fick jag bara en suddig bild på skorna när jag skulle ta på enbart dom...
Liv i en jättesöt klänning från Me and I
Hannah med Marita från Me and I, som också en jättetrevlig kvinna!!
Detta vann jag, en kalender, iphonelurar (perfekt färg!!) och handkräm. Handkrämen kommer i rätt tidpunkt då mina händer som snustorra!!
När vi gick hem fick vi varsin goodiebag, härlig vårfärg va?
Den innehöll allt möjligt smått och gott
En t-shirt med tryck ☺


Oj, det blev ett långt inlägg men lite annorlunda. Kul med lite glamour i vardagen ☺ Tack tack tack för igår ♥

3 kommentarer:

  1. Bästa Lotte, tack för att du kom. Det var så kul att träffa dig! Vilket fint inlägg du gjort. Tack.

    Hoppas det gick bra att jobb inatt.

    Stor Kram

    /H

    SvaraRadera
  2. Åh vilket fint inlägg du gjort!! Vad kul att du blev så nöjd med kvällen! Du får gärna länka på vår bloggfamiljen sida så att fler får se!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Här kommer vår Facebooksida! Välkommen dit, finns MASSA tävlingar bland fotona med!https://www.facebook.com/pages/Bloggfamiljen-Eventssida/188570464557653

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥