onsdag 7 mars 2012

PRESENTEN KÖPT!




Nu är födelsedagspresenten inhandlad till P som fyller år i helgen. Hoppas hon blir nöjd :-)

Idag när jag stigit upp och gjort mig klar så gick jag och Klabbe ner till min kusin och drack te. Nu är det inte länge tills lilla bebisen tittar ut :-) Då ska det sniffas!!
Solen lös ju och det såg jättefint ut, tog på mig vårjackan men höll ju på att frysa ihjäl. På hemvägen fick vi öka tempot för att hålla lite värme. Men inatt då, då ska det komma mer snö!! En hel del va jag fattade det som... Onödigt!

Kycklingen står i ugnen, salladen är klar. Men till nyheterna blir det 30 minuters promenad på bandet. Jag fick fan träningsvärk i röven sen intervallerna igår, men imorn ska jag på dom igen :-)

Imorn ska jag och kusin på tjejkväll med Hannah Graaf Karyd men mer om det imorn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥