måndag 12 mars 2012

POLISHÖGSKOLAN

För någon vecka sen såg Joppe att sista ansökningsdagen för polishögskolan är nu på torsdag. Sen har jag suttit och funderat på det på nätterna när jag kör, att det hade kanske varit kul att bli polis? Så jag är faktiskt inne på att skicka in en ansökan, det vore ju kul att se om jag bara har en chans att komma in. Eller det hänger på det förbannade betyget som inte är riktigt godkänt.... Iallafall så nu när jag sprungit en bit kom jag på att jag kan ju kolla om jag ens klarar löptestet, 2km på 10minuter. Jag sprang på i min vanliga takt utan att anstränga mig och titta:
Jag klarade det. Hade jag sprungit på tid från början hade det ju blivit bättre ☺
Resten av vägen höll jag faktiskt ett jämnt och bra tempo.
Jodå, jag är nöjd!! Sen cyklade jag ju hem och allt som allt tog hela runda 62 minuter.

2 kommentarer:

  1. Tror fanken att du ska söka, go for it girl! Behövs kvinnor i polisyrket!

    Ps. är det ok om jag lägger till dig som en länk på min sida? Jag vill ju ha nära och bra till "mina bloggisar" ;-)

    Cheers

    SvaraRadera
  2. Jadå lägg du till en länk, jag ska med bli färdig till att lägga till länkar och då hamnar du bland mina :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥