onsdag 21 mars 2012

NU SKA JAG TILL GYMMET

Två av mina älsklingar ♥

Nu har jag varit lite effektiv här någon timme. Sökt lite nya jobb, jag fick massa positiv post så nu har jag skrivit på lite papper och måste iväg och posta de så de hinner komma iväg idag!

Grr, blev väckt lite efter 11 av telefonen så imorn ska jag iväg på möte som börjar klockan 10... hallå, aaaaldrig får jag sova... Å när jag ändå är uppe och ränner ska jag till pappa och lämna lite saker och sen vidare till farmor. Där ska det putsas ett fönster. Å så frågade hon om jag ville ha rotmos fy fan va gott det är!!

Jag packar träningsväskan samtidigt som jag pratar telefon, fixar mat och klär på mig. Jag riktigt längtar efter bastun men först blir det en timme på funktionsgymmet.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥