lördag 3 mars 2012

MAN FÅR TA DET FÖR VAD DET ÄR

Ja, så blir det. Vännerna får ta det som det är, sen idag. Vi har iallafall en familjemedlem som är utsövd imorn. Förhoppningsvis tar de andra två igen det med. Mig själv räknar jag ju inte där. Ett av barnen har haft ont i ena örat sen de la sig. Har typ bara gråtit och gråtit och försökt somna men vaknat lika fort. Vi la oss i soffan och barnet fick ligga på mina ben och tillslut somnade det och har peppar peppar fortsatt sova!! Hoppas det fortsatt så när jag kommer hem igen. Jag har käkat och ska ut med hunden, tanka både min bil och jobb-bilen innan det är dags att sticka.

Jag har legat och funderat på vad jag ska ha i min beställning från nelly.com. Barnen ska få lite fräscha vårkläder i härliga färger. Fleece och gympaskor behövs iallafall. Men det ska jag fixa med nästa vecka. Det är ju så snabb leverans där så det går ju att beställa i sista minuten om det skulle va så :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥