lördag 10 mars 2012

HURRA HURRA HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA PÅÅÅLIN




Vi firade ju Pauline som fyller 8år idag, hurra!! Så mycket fina presenter hon fick :-) Vi gav henne skridskor och ett endagars internet till sin nya laptop. Vi gick jättegod smörgåstårta + chokladmoussetårta som jag tog aaaalldeles för stor bit av, men åt upp den och va glad :-) Vi fick smörgåstårta på jobbet inatt med, för vi är bäst på att dela ut veckoblad och kampanjer, de ni.

Jag hoppade upp på cyklen och cyklade ner till kalaset, svettigt värre! Ångrade mig nästan direkt men jag ville så gärna ha lite dagsljus. Så nu står cyklen kvar nere i loshult men jag ska springa ner och hämta den på måndag. Det skulle ju va überfint väder då så jag får ju passa på.

Imorn blir det en runda till Ikea och fixa lite hyllor och galgar, sen ut till lillebror och få upp dom och iordning. Men nu ser jag att sömntabletten börjar värka. Synes är inte som den ska längre... Bäst att stänga ner kanske annars somnar jag väl med telefonen i ansiktet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥