torsdag 15 mars 2012

DET GÅR I ETT




Idag har dagen gått i ett. Hämtade hem Thea och en kompis så fort jag kunde. Max följde med en kompis hem direkt från förskolan. Tjejerna lekte här en stund och jag hann träna, körde 30 minuter intervaller. Sen va det bara att lämna tjejerna hos kompisen så lekte de där en stund och jag gick och hämtade Max. Fixa middag, bad, läsning och nattning. Å nu har jag landat i soffan med en stor kopp ingefärste. Lyxfällan och Biggest Loser står på tv-tablån.

Imorn är det fredag, det kan bli den bästa fredagen på bra länge!! Imorn ska jag upp till stan en sväng och träffa brorsan. Han har lite tid över när skolan är slut. Jag ska in och köpa strumpebyxor till Thea med och en enzympeeling till mig. Vissa saker finns ju inte här i Älmhult...

Åååå va jag ser fram emot fredagsmyset imorn med barnen!! Det finns inget bättre. Mina små älsklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥