torsdag 1 mars 2012

BESÖK, FÖRÄLDRARMÖTE OCH BL

Idag kom min vän L med barn och hälsade på :-) Det dukades upp kärleksmums, sockerbullar, hallongrottor och kladdkaka. Jag lyckades hålla mig till en bit kladdkaka. Va ju tvungen att äta efter jag tränat och det va väl min räddning. Jag brukar bli på så dåligt humör om jag äter för mycket fika, det ger mig ingen energi och jag blir hungrig efter en timme igen.

Ikväll har jag varit på föräldrarmöte på skolan. Vi fick titta på film från när barnen hade idrott. Det är så kul för vi får se en filmsnutt på barnen, nästan varenda gång :-) Nästa vecka ska de ha heldag ute på bibblan och Nicklabacken och ha egen lunch med sig. Kul att de hittar på lite saker med barnen. Senare i vår ska de åka tåg till lekoseum. Spännande!!

Åååååh, nu börjar Biggest Loser - veckans höjdpunkt!! Har aldrig följt det innan men nu är jag fast :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥