lördag 24 mars 2012

ASSÅ FY FAN-




- vilket guldväder!! Jag ligger i solsängen och här ska jag ligga tills det är dags att ut och springa. Ikväll ska vi passa barnens kompis P så vi ska ner där i eftermiddag. Föräldrarna ska vi skjussa iväg och då tar vi hem flickebarnet :-) Tur melodifestivalen är slut så hon kan få titta på lite riktig tv - Gladiatorerna, haha. Iallafall ska jag passa på att ta en löprunda när vi ändå ska dit. Meningen va gymmet idag, men vem vill va inne i detta vädret? Inte jag!

Förra året när det va så här i början med fint väder tyckte Thea vi skulle plocka fram poolen. Jag sa att det va aaalldeles för kallt att bada i poolen de första varma vårdagarna. Då sa hon Men om vi badar med kläderna på då? Gulle.

1 kommentar:

  1. Hej

    Jag vill inte på något sätt spamma din blogg med länkar eller göra reklam för mig själv.
    Jag skickar dock en länk på en video som jag har gjort kring en fråga som jag brinner för, och
    vill påverka att förändra. Kolla gärna in den, om du också vill förändra kan du skicka vidare videon.

    Jag gör detta för att jag vill uppmärksamma och få så många som möjligt att se mitt budskap,
    om det kan göra nån skillnad!

    http://lolloann.blogg.se/2012/march/caveman-vs-2012-2.html#comment.

    Jag hoppas du får en riktigt trevlig helg,

    och tackar för/om jag får publicera detta i ditt kommentarsfält.

    Mvh

    Louise

    lolloann.blog.se

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥