söndag 5 februari 2012

TÖMT KAMERAN

Nu är kameran tömd efter helgen, det blev lite bilder. Jisses så söta kort jag har fått på Max och Skrutten. De är för härliga dom två ♥ Skrutten är ju så kelen och kramas med Max och så petar han lite på honom i ansiktet sen kramas han ännu mer. Å Max här ju lika kelen han så de kramas mer än gärna. Härliga kusiner!!

Igår när Max satt och väntade på att kalaset skulle börja så tog han och skruvade isär sin dator som han fått av Morbror T, det va väldigt spännande att se vad som fanns inuti datorn. Men han fick ihop den sen igen :-)
Igår bjöd vi på tacos. Mmmm så gott det va och väldigt smidigt när vi är många.
Max fick ett gäng paket i förväg. Jag frågade honom om vi skulle stoppa undan de så kunde han öppna de när han verkligen fyller, men det höll han inte med om... Det är ju ett par veckor tills han fyller och vi kände att det räcker med ett kalas. I och med att vi inte ha Max den helgen han fyller så tog vi det när jag fyllde. Snart vänder det så vi har de när han fyller år och inte jag, så då kan vi fira när han fyller istället :-)
Thea fick med paket av sin mormor med make och sin morfar med sambo.

Idag har ju Max varit pirat och haft det jättekul på kalaset, han va hiiiimla nöjd och glad när han kom hem!
Vår vän A va här idag och på detta kortet sa hon direkt Gu va han är lik sin morbror S här!!
Jag fick jättefina rosor igår :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥