fredag 10 februari 2012

THAI OCH SIMSKOLA

Go kväll på er. Jag sitter i pyjamas och har ätit upp den sista delen av min thaimiddag. Jag va nere och beställde innan i eftermiddags men det va ju så mycket så det räckte i två omgångar. Va ute hos mamma en sväng och de hade börjat på ett stoooooort puzzel, försökte mig på ett par bitar, men ne, inget för mig. Fast det klart, hade jag haft ett par timmar på mig och suttit i lugn och ro så hade det nog gått.

Äntligen har simhallen öppnat för simskolan till de små. Jag bokade in båda barnen för äntligen får Max med gå, som han längtat!! Den enda tiden som fanns för båda samtidigt är söndagar kl 9. Lite dumt att det är vid den enda natten jag får sova, ingen sovmorgon alltså. Men vadå, det handlar om 10veckor totalt, alltså 5 för mig. Vad gör jag inte för barnen?? Klart som sjutton de ska få gå i simskola nu när de har chansen :-)

Imorn är det revy och Sorello på schemat. Men först får vi väl ut på en joggingtur tillsammans. Jag, Joppe och Klabbe. Klabbe är för rolig. När vi är ute så går det lite på halvfart när vi beger oss iväg, men så fort han känner igen sig när vi är på hemväg så springer han jäklar anamma.

Ååååå va jag längtar efter mina barn, snaaart är det måndag ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥