söndag 19 februari 2012

SOCIALA TILL TUSEN

När kusinen och barnen åkt så hann jag med att träna en snabbis. Det blev lite styrka och sen en runda med hunden. Familjen B kom och det vankades älgburgare med hasselbachpotatis. Det tog ju lite längre tid än beräknat men det va vändans gott!! Sen ville Max ha glass till efterrätt. När vi började på middagen så efterlyste Max sång. Han ville vi skulle sjunga ja må han leva, det blev till efterrätten, så han blev nöjd :-) Han fick mer lego och satte igång omgående med sitt bygge. Max och Joppe ska fortsätta imorn.

Max har varit på sjörövarkalas idag och de hade haft det väldigt skoj. Han va hur nöjd som helst :-) Å mamma med make va här en sväng så idag har vi varit riktigt sociala. Nästan översociala... Men skönt att alla kommit hit så vi har sluppit fara runt.

Nu har vi kollat på Wallander och snart väntar sängen. Imorn måste jag ut och springa en runda!! Först ska jag köra ett styrkepass och sen löpning. Idag och igår har jag haft sån träningsvärk i magen och baksida lår, helt otroligt ont. Men så skönt!! Imorn ska jag bättra på värken :-) Men löpningen får jag ta utan hund, det går för sakta annars. Men han kommer få sin motion ändå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥