tisdag 7 februari 2012

MORN

Sambo ska vi snart sätta på light-mat. Han börjar bli aningens stor nu och det ser ju särskilt roligt ut till det lilla huvudet...


Uppe tidigt och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Har en tid att passa vid 14, sen ska jag springa en runda och så ska jag ju fixa hem hundsakerna. Sambo kommer älska den lånade lilla familjemedlemmen. Kanske inte dag 1 då hunden har jaktinstinkt i sig mig men jag ska få bort jagandet av katter iallafall!! Men Sambo är ju galet förtjust i Smulan, när hon va här i helgen och gick under bordet så låg Sambo på en stol och slog på henne så fort hon gick förbi. Han försökte få henne till lek :-) 

Nehe, jag tror minsann det blir ett styrkepass nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥