onsdag 15 februari 2012

DRICKER KAFFE MITT I NATTA




Jaha, här sitter jag och klockan är 01.04. Dricker kaffe och gör Joppe sällskap för han sitter och jobbar. Jag har sovit max 30 minuter. Jäspar och är astrött. Men sova? Neeee.... Jag ska ta med mig en påse godis i bilen så hoppas jag på en sockerkick. Det här går inte, det har gått flera veckor och jag sover kanske 5 timmar per dygn och det är uppdelat på 2ggr + att jag vaknar flera ggr under tiden. Ingen som kan något om sömn? Borde jag inte sova ett dygn snart pga utmattning? Eller det har blivit en ond cirkel? Å hur faaan kommer jag ur den isåfall?????

1 kommentar:

  1. Det enda som funkar är att gå och lägga sig och gå upp samma tider hela tiden tills kroppen lär sig, samt att ta det lugnt och slappna av de sista timmarna av vakenhet.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥