söndag 12 februari 2012

DET SNÖAR :-)




Jag låg och drog mig lite för att stiga upp, men så va det ju bara att gå upp ändå för Klabbe måste ju ut. Öppnar dörren och då snöar det för fulla muggar... Det har kommit nån centimeter och mer lär det väl bli. Men jag håller fortfarande fast vid fördelen med hund - man måste ut. Det finns ingen genväg, hunden måste ju kissas. Å vad gör lite snö och kyla? Det blir ju värre i spöregn och åska!!

Vi får se vad vi hittar på idag, jag va lite sugen på att åka in till stan en sväng. Jag vet ju preciiiis vad jag ska köpa för mina presentkort jag fick när jag fyllde år :-) Men samtidigt vill jag inte åka bil i det här vädret. Vi får se. Joppe sover ju fortfarande och jag har krupit ner under filten i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥