lördag 21 januari 2012

SPÅTANTEN

Jag satt och kollade igenom mitt nattduksbord och där hittade jag mina papper från spåtanten. Papper från de senaste två gångerna jag varit där. Jag har ju inte lagt på minnet va hon sa och då är det ju kanon att ha papperna kvar som hon skrev ner. Det är bara det att en del saker får jag gissa mig till, det går inte riktigt tyda alla ord... Men nåt jag såg nu va att det skulle bli väldigt oroligt för en vän och hennes sambo. Hon skrev namn på vännen med och det har verkligen stämt!! Likadant första gången jag va hos henne sa hon att X kommer berätta en nyhet för dig inom 1,5år. Det va bröllop på gång. Å nästa gång jag kom till henne berättade hon att X har en sak att berätta. Då skulle de skilja sig. Jag får gå till spåtanten med minst tre år emellan. Men helt sjukt att hon kan se såna saker. Men en gång gjorde jag verkligen bort mig... Hon sa en av mina bästa vänners namn och jag mitt pucko eeeeh, nja, jag känner nog ingen nära mig med det namnet.... Så trögt, annars hade jag ju vetat före henne att hon skulle gifta sig :-) Jag va hos spåtanten januari förra året så nu är det två år tills jag får träffa henne nästa gång. Å det kommer jag göra!! Jag älskar den mysgumman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥