söndag 15 januari 2012

SÖNDAG




Det va jättetrevligt igår!! Prat, spel, vin och chips :-) Här borta har vi inte haft någon tv denna gången vilket jag tycker har varit jätteskönt!! Men, jag började ju sakna att jag inte kunde se Gladiatorerna. När vi kom bort till de andra så trodde jag ju först att klockan va en timme bak, men vilken lycka sen när de satte på 4an och jag såg att Gladiatorerna började just då!! Somnade halv 3 och det är för sent för mig... Vaknade halv 9 ändå. Strax frukost, sen en powerwalk, lunch och sen hem. Åååå kela med kisarna :-) Saknar barnen med!! De kommer ju inte förrens om ytterligare en vecka :-( Men hoppas de har superkul där de är!! Så nu ska katterna få all extra kel som barnen brukar få istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥