fredag 20 januari 2012

SNART HELG




Diesel hjälpte mig att lägga ihop rena lakan. Så fort det ska bäddas sängar ska hon vara med!!

Ja, fredag ett par timmar till, men min helg börjar inte förrens imornbitti. Ne, i fortsättningen börjar min helg alltid på lördagsmorgnar. Jag kommer va rädd om min lördagnatt (eller söndagnatt?) i fortsättningen. Den enda chansen att få sova en hel natt :-)
Det gäller ju att vara pigg imorn, då vankas det ju kalas :-) Idag har jag köpt alla presenter som ska med, både födelsedagspresenter och så ska vi spela julklappsspelet.
Men först, sova-jobba-sova. Det ska ju bli spännande att se om min bil är laglig när jag kommer. Jag ställde ju tillbaks den med körförbud... Pinsamt. Hoppas snön försvinner!! Men såg att det ska snöa mer + att det ska bli svinkallt framöver. Huuu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥