måndag 16 januari 2012

GO KVÄLL I STUGORNA




Stefan och Krister snurrar i bakgrunden.

Sitter halvt däckad i soffan med huvudvärk och trötthet. Vi gick ut på en promenix ikväll iallafall, för friskluften är skönt ändå kroppen är seg. Jag har suttit och hållt på med mitt evighetsprojekt - korten!! Men nu är det inte sååå långt kvar tills jag kan skicka iväg till framkallning, bara det att jag har ju fortfarande några hundra som ska in i album med. Har ju en hög i skåpet som jag måste ta tag i! Det fylls ju bara på. Jag har ju både mina album och barnens + att jag ska göra ett till Skrutten. Suck. Men snaaaart kommer energin till det med och det är då jag får ta vara på den.

Ikväll ska jag försöka få ett par timmars sömn innan jobb men seeeen imorn ska jag sova :-) Förmodligen samma visa då igen som idag men ändå... Jag fattar inte att det ska vara så svårt att sova när man är trött. Nån som har svar på det?

Imorn har jag min lååånga joggingrunda inplanerad och efter det lite hemma-spa. Det ska bli skönt :-)

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥