tisdag 24 januari 2012

FÖRÄLDRARMÖTE O KLIPPA KLOR




Från att varit världens nagelbitare så har jag nu fått naglarna att växa till sig riktigt ordentligt :-) Jag är jättenöjd men måste nog tyvärr klippa till de lite. Mina fingervantar blir riktigt iPhonevänliga eftersom naglarna går igenom vantarnas fingertoppar, enda fördelen haha.

Jag har varit på föräldrarmöte nu ikväll. Vi ha de ganska ofta och jag tycker det är jättebra. Det blir inga långa utdragna möten 1g i terminen utan nu blir det en timme var gång. Å vi lär känna varandra. Det är mycket kul nu för barnen. De ska åka skridskor på torsdag så vi plockade ner skridskorna och kollade om de passar. De ska ha utedag, dagsutflykt med egen matsäck, sova över på skolan mm. Jag är jättepositiv till mötena för då håller jag mig uppdaterad, speciellt eftersom jag bara har barnen varannan vecka.

Annars har vi varit ute i pulkabacken i eftermiddag. Max's kompis kom och lekte en stund. Vi åkte snowracer, sopsäck och stjärtlapp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥