lördag 14 januari 2012

CHARMEN MED STUGA

Jag kan tycka att ska man ha sommarstuga så är ju just charmen med stuga, att den är liten, lite trångt och inte stora ytor. Men när vi går längs stranden ser vi allt som oftast såna här villor:


Den ena större än den andra, pool på var och varannan tomt. Hoho, havet är andra sidan häcken... Jag hade velat ha ett sånt hus hemma och jag hade inte tackat nej till pool heller (om jag slipper sköta den) men här, vid havet, hade jag valt en stuga. Eller, jag hade aldrig köpt en stuga vid havet för det blåser för mycket. Men nu finns den ju tillgänglig så varför då inte använda den då och då ;-) Men det är mysigt att gå och kolla på husen här för en del är verkligen jäääättefina!!

1 kommentar:

  1. Jättefina hus =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för för dig som har barn =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥