lördag 24 december 2011

UPPESITTARKVÄLL

Hallå på er, nu är det ju faktiskt självaste julafton!! Men det är dags att sova nu efter en mysig kväll. Vi va borta hos H och M på uppesittarkväll med Bingolotto, vin, skinkmacka och chips/godis. Härlig laddning inför morgondagen :-) M är ju för söt, hon hade lagt fram ett par raggsockar för min skull, hon vet att jag är så frusen. Gulligt gjort men jag behövde faktiskt inte använda dom, de hade en gosig matta :-) Vi hade faktiskt tur på våra lotter med, vann på båda två. Inte illa.

Å jag måste ju säga att jag hittat ett rödvin till som jag gillar, Robertssons, jättegott. Men på nyår ska jag inte glömma att ta med mig ett par Loka med. Då ska det bli varannan vatten!!

Nee nu ska lampan släckas och vi hörs imornbitti. Då kommer barnen igen :-) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. God Jul och Gott Nytt År till dig och hela familjen! :)

    SvaraRadera
  2. Vi har haft det toppen! :-) Hoppas ni också haft det bra.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥