torsdag 22 december 2011

TEST

Nu har jag än en gång bytt app så nu testar jag. Men jag tror ändå det är något vajsing med 3 för jag kan inte ladda upp bilder. Men det borde ju ändå gå för jag har det på wifi hemma, men jag har testat utan och det fungerar fan inte ändå! Jag blir så trött på skiten. Funderade än en gång på att byta operatör men då har jag varit så smart att när de ringde och gav ett sååå bra erbjudande för jag varit kund så länge, då band jag mig ta mig fan i 9 månader till!!! Det fattade ju inte jag...

Jag har tagit massa kort med kameran ikväll när barnen klädde granen så imorn kommer det bilder! När Thea firade sin andra jul så hade vi satt in granen och så berättade vi för henne att vi skulle klä granen. Då sprang hon upp, jag fattade inte vart hon tog vägen, men sen kom hon. Å hon va så söt för då hade hon varit uppe och hämtat en tröja och ett par byxor och la de i granen:-) Men sen visade vi henne julgranskulorna och när hon va färdig va de nedersta grenarna (på en sida) jätteröda och fina.

Nehe dags att läsa lite och sen sova. Hoppas på en bättre bloggdag imorn, då kommer iaf en drös med bilder. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥