måndag 19 december 2011

KVÄLLEN HÄR




Den här bilden hittade jag i min iPhone och jag har inte en jävla aning om hur den kom dit... Barnen har lekt lite med telefonen men de har inte tagit kort på något...

Så härligt att få hem barnen i eftermiddags!! Det va många pussar och kramar och vi lekte lite. De fick varsin tröja/klänning och filmen. Max ville se filmen innan julkalendern men vi har ju varit uppe 30 timmar nu iallafall så jag satt och nickade ibland.

Jag och barnen körde ett pass pilates och ett med Paolo Roberto. Det gick sisådär haha. Mitt i träningen kom Joppes syster med dotter. Sen va det middag och kväll. Barnen somnade väldigt snabbt. Å jag lovar, efter Byggfällan sover vi med...

1 kommentar:

  1. Hittills gillar jag verkligen iphonen, lite besviken på kameran då jag köpte 4s en bara för att den hade 8mpix kamera med lyse och blixt, tycker inte att bilderna i mörkret blir så bra som jag trodde och fota är ju så sjukt viktigt för mig men annars är jag super nöjd och jag är ju inte ens ett iphone fan =)
    Välkommen hem

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥