tisdag 20 december 2011

KÖKSSTÖK

Jag har stått i köket från kvart i två i eftermiddags fram till nu. Efter 4 satser knäck så blev det tillslut perfekt!! Ok tredje gick att äta men jag ville ha perfekt knäck.


Jag har gjort julpresenter till fröknarna på Max förskola, måste ju visa lite uppskattning!! Eller är det kanske det dåliga samvetet över luciafirandet som spökar moahahaha. Nedå, jag har gett present vid varje terminsavslutning. Å det uppskattas!!


Max har hjälpt till med nötkakorna.


Tadaaa här är 4 olika sorters godis/kakor. Å så ett litet julkort på det :-) Nu ska vi bara komma ihåg att ta med det imorn med... Det är ju det som är det svåra. Jag tyckte jag va helt avslappnad denna julen och ingen stress alls. Men idag bevisades nog motsatsen... Jag va fööör tankspridd så jag glömde något livsnödvändigt. Typiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥