söndag 25 december 2011

JULDAGEN

Dagen började med lite sovmorgon. Vi va inte hemma så sent igår för jag ville vara hemma så jag kunde se Svensson Svensson meeeen så fanns ju varken tv eller internet... Så jag la mig och läste. Imorse installerade jag appen ShapeUp för jag tyckte det va lite intressant. Där står det hur många kalorier man ska äta om dagen och jag fyller i en lista med vad jag ätit under dagen. Aningens tråkigt i längden men jag kan göra det ett par dagar för att få se på ett ungefär hur mkt jag stoppar i mig. Sen gick jag på bandet 1 timme när vi kollade på Solsidan och snart kommer de dvderna inte på mer på ett bra tag...
Jag fick fina rosor igår ♥
Detta ursnygga nagellack fick jag av svägerskan nr2 igår :-) Jag älskar det!! Lite svårt att fånga färgen på bild bara. Men det kommer bli användbart!!

Sen åkte vi ut till mamma med make och firade lite jul.
Max tyckte det va lite tråkigt att tomten hade mask igår, men dagens tomte hade minsann ingen mask :-)
När vi kom hem byggde jag och Max lego.
Thea kollade i Trollerilådan.

Nu sover barnen och vi sitter och betalar räkningar och jag lägger in kort. Måste snart göra en framkallning till för det lyser rött om plats för fler kort. Det har gjort det ett tag nu men nu är det på bristningsgränsen. Jag har ju från januari att framkalla och jag har fortfarande en rejäl hög som inte kommit in i album... Det kan jag göra i slutet på veckan. Nu ska vi spela lite kort och jag är nog sugen på en öl... Eller blir det ett glas vatten ;-)

Hoppas ni alla haft en underbar jul. Det gör ju inget om ni berättar lite vad ni själva hittat på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥