torsdag 15 december 2011

I LOVE PINK

Klockan är redan 1 här. Vi är alltid nere och äter frukost vid 7, då är de flesta av Ikeanerna där. Idag åt jag för mkt för att orka träna direkt så jag stack upp på rummet en stund. Sen ner och körde crosstrainern 75minuter. Sen en lång varm dusch och insmörjning efteråt. Måste ju tömma mina flaskor och grejer nu för att inte åka på övervikt påväg hem ;-) Allt som kan ta bort vikt ur resväskan ska bort haha.
Idag kan jag ta riktigt kort på t-shirten för nu är kameran här. Jag älskar den!!
Nu väntar jag på att Du är vad du äter ska dra igång hemma hos er så jag kan kolla på det här sen.

1 kommentar:

  1. Lyckost dig! Vill också vara i USA :-)

    Vet inte on du såg att jag lämnat lite tips till dig hos mig. Krämer mm.

    Lycka till på Outlet.

    Kram kram

    /Hannah (bloggfamiljen)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥