tisdag 13 december 2011

FÄRDIGTRÄNAD OCH EN TISDAG FRAMFÖR MIG

Nu har vi varit nere och ätit frukost,sen stack de andra till jobbet och jag gick in i gymmet. Körde 75 minuter crosstrainer. Här är jag som ny, nya träningskläder från topp till tå :-)
Haha, vilken skillnad det blev på färgen på tröjan, men vi rengjorde linsen på kameran ;-)
Jättesköna och snygga skor!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta lite fruktsallad och joggi sen måste jag gå bort till affären och köpa hem lite mat. Ska ha såna där stooora och goda fruktsallader och sen en låda kyckling. Det finns färdiglagad mat mitt i affären, (varmt) olika kött och massa grönsaker så tar man bara en tallrik eller låda och plockar det man vill ha och sen går och betalar. Smidigt, då får man precis vad man vill ha :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥