torsdag 15 december 2011

DETTA ÄR VAD JAG SHOPPAT - ÄN SÅ LÄNGE

Oj, detta är vad jag kommer lasta ner i resväskan. Här är allt jag köpt till mig, förutom t-shirten jag har på mig + träningssockarna. Sen har jag köpt lite julklappar med, som jag inte kommer visa upp :-)
Detta är vad jag handlat till barnen på Gap ;-) Där inne va perfekt att handla på sig julklappar och så en födelsedagspresent till svägerskan, hon kommer bli sååå snygg ;-)
Skorna kommer barnen få i julklapp. Inte för att det är väder att ha de nu, men hellre att de får varsitt paket extra än att vänta till våren. De kommer använda de inomhus om jag kännerde rätt.

Jag har packat ner sakerna i resväskan och inser att jag får packa lite i Joppes med. Jag har ju de gamla sakerna som ska ner igen oxå...  Men det känns ändå som att jag köpt nåt mer som jag glömt visa... Men det måste va presenterna som tar sån plats ;-) Å mascaran då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥