onsdag 23 november 2011

PLANERAR FREDAGSMYS O JULTEMA PÅ SPINNING

Jäsp jäsp, får nog bege mig in i sängen för jag gör inget annat än jäspar nu...
Sitter och smsar och försöker boka in fredagsmys med min vän + barn. Jag och barnen är själva fredagkväll för Joppe jobbar på AW så vi ska fixa lite mys här. Tacos är ju P's favorit så det blir det. Max älskar det med!! Å jag.... Okej då, Thea säger ju inte nej hon heller... Grönsaker ääääär gott!! Å så nån god efterrätt på det. Det ska bli så mysigt, då tänds alla ljusen här och risken blir att jag få stänga av elementen för de andra kommer väl smälta. Jag får väl köra med raggsockar istället...

Körde spinning ikväll och det va jultema. De som ville fick pepparkaka efteråt + att halva passet va det jullåtar. Me like!! Bara en månad + 1 dag kvar nu. Jippi. Å innan dess en resa :-)

Här laddas kameran och videokameran, imorn ska vi på uppträde :-) Myyyysigt!!
Men nu väntar sängen och ToppHälsa på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥