torsdag 10 november 2011

LÅNG STAVRUNDA OCH KLADD MED KAMERA

Jag och mamma va ute och promenerade i två timmar, jättehärligt väder. Solen lös ju i början men sen kom molnen och tog över, men de låg ju mycket högre än va de gjort resten av veckan!! Men nu ser det ut som om den är påväg tillbaka♥
Jag ska äta min lax och sen ska jag ut på en riktig powerwalk innan jag hämtar barnen. Vi hade stavarna innan när vi va ute men när jag går själv går jag lite fortare (utan stavar). Såg en som va ute och sprang och jag blev så sugen på en joggingrunda.... Det får kanske bli imornbitti när Max tittar på Lotta på Bråkmakargatan.

Jag satt och kladdade med kameran igår men jag ska leta fram min instruktionsbok där det står vad alla inställningarna är och vad jag kan göra med dom. Jag vill lära mig mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥