torsdag 17 november 2011

JAG ÅNGRAR MIG INTE!!

Det va ju det jag visste, jag skulle inte ångra mig!! Jag är så glad att jag gick på spinningen för ledaren som är på torsdagar är helt fantastisk. Så mycket pepp och bra musik. Mmmm i love it♥ Det går att jämföras med ledaren som är imorn på lunchpasset för imorn är det han som är bra och jag är genomsvett redan 3e låten. Så imorn är det bara till att på att igen :-)

När jag kom hem möttes jag av katterna som lekte med en liten mus. Dom va så söta såååå och va inte det minsta sugna på att följa med in.

Har kollat på tv, ätit grapefrukt, kesella med hallon och så teét såklart. Men är fortfarande sugen på nåt så jag får väl gå och lägga mig... Imorn ska jag upp i tid för jag ska va barnvakt på morgonen. Så fort han kommer ska jag va redo för vi ska ut på en rejäl powerwalk. Gu va längesen det va jag tog powerwalks med barnvagn.... Men det ska bli riktigt skönt, då får armarna jobba lite med ;-)

Måste leta upp lite bilder på barnen och skicka över till Joppes syrra. Hon ska göra kalender till deras föräldrar i julklapp och då ville hon ha med alla barnen.
Detta är ett kort från förra året när Joppes syrra gifte sig. Innan det va dags att svida om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥