onsdag 23 november 2011

JA VA SKA MAN SÄGA? EEEEEEMIIIIIIIIL

Hmmm, när jag skulle åka och handla hittade jag inte mina bilnycklar, undra om det är så att den lille huliganen har de med sig till dagis?? Han hade nämligen de ute och skulle testa vilket lås som va mitt, till cyklen, för vi har blandat ihop det. Å sen såg jag nog inte nycklarna mer... Tur jag har extranycklar!! Men han ska nog börja hålla sina fingrar i styr...
När jag va i affären tog jag en liten extrasväng om julsakerna så jag kom hem med två julskivor till... Å ljuslyktor, en amaryllis och en hyacint. I förmiddags knatade jag upp på vinden och hämtade ner den "viktigaste" lådan som glömdes bort i måndags. Ännu mera lyktor och kulor och nån bäver som spelar jullåtar.
Nu ska jag strax hämta barnen sen blir det bakning, jag ska nog förbereda lite. Fixa fram formar och alla ingredienser som ska i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥