torsdag 20 oktober 2011

TORSDAG

Till skillnad från igår så har jag sovit riktigt riktigt dåligt inatt!! Snurrat rundor och vaknat hur många gånger som helst. Undra om det va för att jag glömde ta mitt nattapiller igår? Får testa inatt om det hjälper igen. Det kanske är tur att dagarna går så fort så det snart är kväll igen så jag får sova ;-) Nedå såå illa är det inte!!
Jag ska bara äta upp frukosten sen ska jag ut och gå 1 mil. Joppe kommer väl hem 12-1 inatt för han jobbar på AW så jag har nästan hela dagen för mig själv, han kommer hem en timme mellan jobben och då ska jag ha middagen klar. Annars ska jag iväg och handla, vårdcentralen och spinning idag. Träningsdag idag igen :-) Men jag börjar med min powerwalk så jag kommer ut i det fina vädret. Inatt låg jag bara och lyssnade på regnet men det verkar som bortblåst nu :-)
Hittade den här bilden och jag saknar vädret lite.... Fast ändå inte, men skönt att bara kunna sitta ute i solen i linne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥