måndag 17 oktober 2011

CREPÉS


Jag gjorde crepés och pannkakor till mellis. Barnen ville ha riktiga pannkakor. Jag hade räkor i mina. Det är ju såå gott!!

Barnen hann inte äta upp förrens de frågade efter fika... Hallåååå, jag har knappt ätit en halv och så ska de stirra vidare. Men de får allt lugna sig annars kan de äta fler pannkakor ;-)

Jag kan ju säga efter den här intensiva veckan så kommer jag bara sjunka ner i soffan och njuta av lugnet ikväll. Tystheten och inget mamma mamma maaaaaammaaaa. Men imorn kommer jag sakna det igen!! Men än så länge ser jag bara kvällen framför mig... Men först har vi ju faktiskt några timmar kvar framför oss :-) Jag tror Theas kompis skulle stanna här rätt länge så de lär ju inte bli rastlös iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥