onsdag 19 oktober 2011

ONSDAG

Igårkväll när jag la mig tänkte jag att imorn ska jag ha sovmorgon. Å imorse när jag vaknade va min första tanke, hoppas klockan är 8 så jag iallafall har fått sova 6 timmar i streck utan att gå upp på toa. Klockan stod på 10.49. Gu så skönt!! Jag fick sova 9 timmar i streck och totalt nästan 12 timmar :-) Men jag behövde det här!!
Jag som hade tänkt köra ner och köpa räksallad idag får nog göra det imorn istället. Det blir kanske lite sen lunch idag så jag gör lax och lite sallad istället.
Nu är telefonen på uppdatering så jag ska ringa vårdcentralen när telefonen är klar. Annars har jag inga planer, hade tänkt att gå ut och ta en powerwalk men det regnar och blåser idag med :-(  En tripp till Ullared hade varit skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥