söndag 18 september 2011

VILOPAUS EN LITEN STUND

Jag har dammsugat och plockat här inne. Joppe har plockat ihop poolen och skulle klippa gräset. Föreningen står ju för bensin och allt här men den va slut så J och Max åkte iväg och köpte bensin och lite grejer vi behöver till eftermiddagen. Meeen så glömde vi skriva upp kaffe och hans mobil låg hemma så han körde ner igen. Å sen började det ju regna rätt bra så det blev inget klippt gräs, typiskt. Men jag fixar det en annan dag i veckan. Jag har tänt ljus, satt på Lucky Luke till Max. Thea leker med grannbarnen. Jag har krupit ner i sängen och ska bara vila huvudet 10 minuter. Jag kan inte titta uppåt, då gör det typ ont i ögonen o pannan och huvudet, konstigt. Men lite vila gör nog susen.


Pappa och hans sambo kommer om en timme. Då vankas det våfflor. Ungefär varannan gång vi träffas bjuder någon av oss på våfflor, det har bara blivit så. Men det är ju sååå gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥