onsdag 21 september 2011

VI HANN MED ETT IKEABESÖK :-)

Svägerskan, Skrutten och Smulan har varit här och hälsat på. Vi fikade på paj innan vi begav oss till Ikea. Jag köpte faktiskt inte ens ett litet ljus... Jag gick och sniffade där nere bland alla ljus så jag blev alldeles yr. Det snurrade i huvudet och jag blev lite vimmelkantig. Men jag tror inte att det va av doften för jag brukar bli lite konstig om jag inte äter riktigt. Nu fikade vi i o för sig men det behövs mer i mig för att jag inte ska få blodsockerfall eller nåt sånt. Jag blir alldeles svettig och ser suddigt och mår konstigt. Men vi åt kyckling när vi kom hem. Så nu är allt bra :-)
Den här busiga vovven hade lagt sig i vår säng medans vi va på Ikea. Det är klart, katten låg ju där och hade det bra så varför skulle inte Smulan få göra honom sällskap ;-)

Nu blir det lite kaffe och så ska jag ta tag i klädhögen bakom mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥