lördag 10 september 2011

UPPLADDNING

Flygplanet står på värmning och A sitter och slår in kordinaterna på Gpsen. Jag känner mig inte jättelugn. Men A säger Det är iiiingen fara!! Ok, men jag ser fortfarande inte tjusningen med att lära sig köra flyg utan tak. Det är 1a och sista gången jag gör det här, jag lovar!! Det är ett par killar uppe i luften här och ha skolning och det ser inte lockande ut!! Ingen åker på sidan med mig... Inga djupa svängar eller djupdyk eller rätt upp. För händer det så kommer A bli hörselskadad och det tror jag inte han vill!! Tänk att jag ens ska våga titta över kanten när jag ska filma... Ingen är gladare än jag om X antal timmar när vi landat och jag ha fast mark under fötterna. Men nu har jag lovat filma och då ska jag göra det!! Overallen ska på + eljacka under så jag kan ställa in värme ;-) Hade jag vetat det här skulle jag tagit mössa med mig. Å handskar. Men det finns här. Huuu, 30 minuter kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥