tisdag 13 september 2011

TISDAG

Då är första barnet lämnat. Efter frukost lämnade vi Thea och grannen, jag och Max cyklade hem men vi ska cykla om en stund igen... Jag hinner skriva ett brev och Max kollar på TomteTass han är helt frälst i de där hundarna. Men det känns lite tidigt och titta på julfilm redan ;-) Idag ska jag fixa lite på förmiddagen sen i eftermiddag ska vi iväg och leka en stund. Det va sååå längesen vi träffade A och barnen. De säger vaaarje dag på dagis att de vill leka Max och T så idag ska det bli av :-) Men nu ska jag skriva ner mitt brev så har jag det gjort iallafall.

2 kommentarer:

  1. Nja, är det verkligen för tidigt med julfilm? Vi började träna julsånger med kören i torsdags.... Men det klart. Det beror ju på att vi snart ska spela in en cd-skiva med julsånger från våra julkonserter. :D Men IKEA börjar väl snart med sin julskyltning? AH

    SvaraRadera
  2. Jo Ikea börjar väl när som helst...
    Jag ville börja julpynta i söndags när jag storstädade, men jag får väl hia mig till november iallafall....

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥