onsdag 14 september 2011

RASERIUTBROTT, FÖRÄLDRARMÖTE O FÖRBEREDELSER

Eftermiddagen började i ett kaos med ett trött och hungrigt barn som hämtades lite senare. Shit tänkte jag bara, trotsen värre än värst slog till över några timmar. Men efter en halvtimme va det över och det vanliga barnet va tillbaks igen :-) Fixade middag, va iväg på föräldrarmöte som bara varade 30 min för oss som precis haft ett innan. Idag va det rektorer som hade ordet. Rektorn va min gamla fröken från Häradsbäck. Sen va där fler andra som jag kände igen. Där är en fröken jag hade velat ha till Thea för hon är supermysig men hon är på en annan avdelning. Lillebror hade henne när han va liten och han va väldigt glad för henne.

Sen va Max och Joppe iväg och hämtade massa uppblåsbara madrasser som vi ska ha i helgen. Jag och Thea låg och läste massa böcker. Nu är här tyst och lugnet har infunnit sig. Jag ska packa lite till Theas utedag imorn. Å så får jag förbereda huvudet för milen imorn. Men det blir nog ett Solsidanavsnitt först. Sen är det ju Efterlyst med men får hoppa det om jag ska ut och jobba i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥