onsdag 14 september 2011

ONSDAG

God förmiddag. Barnen är lämnade, i omgångar, och jag är blöt.... Fan vilket väder, det börjar regna lagom till vi cyklade. Det har ju varit 4 vändor fram och tillbaka så jag hann nästintill torka innan det va dags att bege sig ut igen. Men nu är det några timmar tills jag ska ut igen. Jag ska göra en andra frukost nu, det bli kokt ägg med kaviar på knäckemacka. Vi äter ju redan vid 7 så jag är ju hungrig igen.... Så det blir frukost och läsa tidningarna. Sen ska jag ge mig på en låda som kom ner från vinden. Det är att rensa den. Jag måste leta fram mina vantar med för det börjar ju bli kallt på mornarna. Barnen har sina vantar på sig varje morgon och jag får snart ta fram termobyxorna med, eller det kanske bara är jag som är så frusen? Dubbla byxor brukar det bli från oktober fram till mars.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥